fbpx

Weekend   Mindfulness

Weekend Mindfulness w Górach

Termin: 8 – 10 maja, 2020

MiejsceOśrodek Hobbitowa Górka w Gołaczowie  ok. 300 m od granicy Parku Narodowego Gór Stołowych.  www.hobbitowagorka.pl

ZAPRASZAMY OSOBY po kursach uważności, w celu wzmocnienia i rozwijania praktyki  lub  bez wcześniejszego doświadczenia, które ciekawi praca z własnym ciałem, myślami    i emocjami za pomocą technik uważności i self – compassion.

Prowadzący :

WOJCIECH TRZYNA- trener mindfulness, prowadzi kursy MBSR, absolwent szkoły mindfulness na Uniwersytecie Bangor w Wielkiej Brytanii, uczestnik kursów w Centrum Mindfulness Uniwersytetu w Oksfordzie.

AGNIESZKA TRZYNA – psycholog, prowadzi zajęcia na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu, w trakcie szkolenia terapii poznawczej opartej na uważności (MBCT)

Koszt: 

460 zł (przy wpłacie zaliczki – 200 zł – do 31 marca)
520 zł (przy wpłacie zaliczki 260 zł po 31 marca)
Cena obejmuje:
koszt warsztatu: 200 zł/ 260 zł w zależności od terminu wpłaty
koszt pobytu: 260 zł – (noclegi i wyżywienie wegetariańskie)
Zaliczkę (200/260 zł) wpłacamy na konto: Mindful Presence, dane do przelewu poniżej.
Pozostałą część opłaty (260 zł) wpłacamy w dniu przyjazdu do właściciela obiektu Hobbitowa Górka gotówką lub przelewem na 2-3 dni przed rozpoczęciem warsztatu.

Dane do przelewu:

Mindful Presence Wojciech Trzyna
Krzywoustego 17/4; 58-100 Świdnica
Alior Bank: 82 2490 0005 0000 4530 7428 2273
tytuł przelewu: imię i nazwisko, weekend mindfulness
 

Zgłoszenie udziału

Weekend Mindfulness w Górach to okazja, aby zatrzymać się    i zregenerować mentalnie oraz fizycznie. Przejść z trybu działania na tryb bycia. Poznać i/lub rozwijać praktykę uważności                  i samowspółczucia (mindfulness i self – compassion).
 
Uważność to umiejętność życzliwego bycia z tym, co się pojawia  z chwili na chwilę – widzenie rzeczy, takimi, jakimi są naprawdę. Jest to pierwszy krok w radzeniu sobie z trudnościami i początek zmian.
 
Dzięki samowspółczuciu dajemy sobie natomiast taką samą życzliwość i troskę, jaką dajemy dobremu przyjacielowi, przez co nasz wzburzony umysł uspokaja się, a my mamy szansę uwolnić się od destrukcyjnej samokrytyki, perfekcjonizmu, czy obwiniania się. Zwiększamy wtedy swoje szanse, aby stawić czoło wyzwaniom i podjąć mądre i kreatywne decyzje.
 
ORGANIZACJA WARSZTATU:
 
PIĄTEK: przyjazd i rejestracja od godz. 17:00,  kolacja i praktyka otwarcia ok. 19.00
SOBOTA: przed śniadaniem medytacja siedząca w ciszy dla chętnych, po śniadaniu bogactwo praktyk uważności, także uważne jedzenie oraz spacer. Jakiś czas będziemy także praktykować w milczeniu. Po kolacji w sali kominkowej posłuchamy fragmentu książki i podzielimy się refleksjami.
NIEDZIELA: praktyki uważności: praca z trudnościami + praktyki self-compassion, kontakt z naturą, zakończenie obiadem ok. godz. 14:00

Share This